Customer first culture!
Affärsutvecklande insikter när kundernas beteende förändras i allt snabbare takt.
Tema: Customer first culture!
Vilka är de kundpåverkande omvärldsfaktorerna som kommer att påverka lönsamheten i våra företag. Hur kan ledningen öka sin och organisationens förmåga att agera snabbare på detta. Det gäller att tidigt skapa strategiska förutsättningar för att i tid undvika fallgropar och frigöra potential för lönsamhet.
Föreläsningen är mellan klockan 12:00-13:00 samt efterföljande samtal till 13.25. Vi kommer att ha tid för frågor. Sista halvtimmen kl 13:00-13:25 skapar vi möjlighet för dig som deltagare att vara med i samtal i mindre grupper för att få lite extra "nätverkande", kring på vad du har hört under föreläsningen.
Missa inte Pepes föreläsning - Boka dig nu så ses vi den 22 mars!
Du får även anmäla en kollega till denna föreläsning.
Ämne:
Välkommen till ett webinar som är exklusivt för dig som är medlem. Så fram med kaffet och häng med på en uppdatering över lunchen tillsammans med andra medlemmar i F5:s olika nätverksgrupper.
Vad du får med dig:
- Transformationen och omvärldsfaktorerna som påverkar de flesta företagen.
- Vad är och vad är nyttan av en Customer first culture.
- Hur hantera en ny tid av svårprognosticerade kundbeteenden.
- Customer first KPI:er skapar reala insikter för resan mot lönsamhet.
- Undvik de 5 vanligaste felen.
Föreläsare:
Pepe Larsson
Pepe Larsson är CEO och Head of Strategy & Innovation på den insiktsdrivna digitala kommunikationsbyrån Smicker. Pepe är också medlem i F5 Executive Management Revenue nätverket i Stockholm.